Per tal d'agilitzar els tràmits posem a la vostra disposició la informació i els formularis per a les següents instàncies:

Trasllats

De l’Institut Carles Vallbona a un altre centre. L’alumna/e si es major d’edat o els seus tutors en el cas que sigui menor hauran d’omplir la instància i portar-la a secretaria

El centre destinatari ha de demanar per escrit a l’Institut Carles Vallbona la documentació acadèmica de l’alumna/e.

Descarregar document

Baixa de l’alumne/a

L’alumna/e si es major d’edat o els seus tutors en el cas que sigui menor hauran d’omplir la instància degudament signada i portar-la a la secretaria del centre.

Descarregar document de baixa menor d'edat

Descarregar document de baixa major d'edat

Baixa de crèdits per a cicles formatius

L’alumna/e si es major d’edat o els seus tutors en el cas que sigui menor hauran d’omplir la instància degudament signada i portar-la a la secretaria del centre abans de l’inicia de l’ examen del crèdit.

Descarregar document