La secretaria de l’Institut Carles Vallbona resta oberta:

Matins de 10,00 h a 13,00 h.
Tardes de dilluns i dimarts: de 16 a 18,30 hores.
Tardes de dimecres i dijous: de 16 a 17 hores.
Tardes de divendres: Tancat.

En aquest espai podreu informar-vos dels principals tràmits (instànciescertificatssol·licitud de títols) que es porten a terme i si no trobeu el que necessiteu podeu contactar directament amb la secretaria a través del formulari de contacte.

Esperem que us sigui d'utilitat.

Per a demanar el títol de Batxillerat, cicles formatius, BUP o FP haureu de recollir l’imprès de sol·licitud a la secretaria i retornar-lo adjuntant fotocòpia del DNI, fotocòpia del carnet de família nombrosa actualitzat (si s’al·lega) i fotocòpia de les notes finals.

Un cop presentada aquesta documentació us lliurarem l’imprès necessari per satisfer les corresponents taxes a la Caixa de Pensions.

Quan ens retorneu l’imprès amb el segell de la Caixa us lliurarem un resguard de títol que té la mateixa validesa que el títol oficial i que haureu de guardar per poder retirar l’oficial un cop arribi al centre.

Convalidacions - FP

Amb caràcter general, s’aplica l’Ordre ENS/58/2003, de 12 de febrer, per la qual es determinen les convalidacions dels ensenyaments de formació professional específica.
En  cap cas no es poden convalidar parts de crèdits.
L’alumnat matriculat en un cicle formatiu que tingui aprovats un mínim de 30 crèdits d’un estudi universitari pot sol·licitar la convalidació d’un o més dels crèdits següents no relacionats amb les unitats de competència: formació i orientació laboral; relacions en l’equip de treball; relacions en l’àmbit de treball; administració, gestió i comercialització en la petita empresa; crèdits organitzats pel centre amb les hores de lliure disposició.

Les convalidacions de crèdits/UF/Mòduls s’han de sol·licitar a la secretaria del centre abans del dia 31 d'octubre .

Descarregar document per demanar la convalidació
Descarregar document informe de convalidació

Exempcions de la FCT

S'estableixen uns criteris per a  resoldre l'exempció, total o parcial, de la FCT per a l'alumnat que acrediti experiència laboral i/o experiència formativa. (es lliurarà còpia de la guia d'exempcions a través del tutor)

El termini previst per a la sol·licitud de les exempcions serà abans del 31 d’octubre.

Descarregar document per demanar l'exempció

Certificat de coneixements de català

Requeriments

• Escolarització complerta a Catalunya (des de l’EGB o Primària).
  • No haver estat exempt de català.
  • Inici de l’escolarització a partir del curs 78-79 (inclòs).
  • Els estudis han de ser presencials en la seva totalitat.

Taula d'Equivalències

Nivell suficiència C Cal haver estudiat a Catalunya Documents que cal presentar
Títol BUP EGB i BUP DNI, llibre EGB i llibre BUP
Títol FPII EGB, FPI i FPII DNI, llibre EGB i certificat d’estudis d’FPI i FPII
BATXILLERAT Almenys 3 cursos de PRI i 5 entre ESO i BAT DNI, llibre d’ESO i llibre de BAT
ESO Almenys 3 cursos de PRI i tota l’ESO i a partir del curs 2007-2008 el català aprovat DNI, i llibre d’ESO
Nivell Intermedi B Cal haver estudiat a Catalunya Documents que cal presentar
EGB EGB DNI, llibre d’EGB
FPI EGB i FPI DNI, llibre d’EGB i certificat d’estudis FPI

Altres certificacions

Per a qualsevol altre tipus de certificació, cal omplir la següent petició de certificat i enviar-la  per correu electrònic, a la direcció Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., o portar-la a secretaria.

Descarregar document

Per tal d'agilitzar els tràmits posem a la vostra disposició la informació i els formularis per a les següents instàncies:

Trasllats

De l’Institut Carles Vallbona a un altre centre. L’alumna/e si es major d’edat o els seus tutors en el cas que sigui menor hauran d’omplir la instància i portar-la a secretaria

El centre destinatari ha de demanar per escrit a l’Institut Carles Vallbona la documentació acadèmica de l’alumna/e.

Baixa de l’alumne/a

L’alumna/e si es major d’edat o els seus tutors en el cas que sigui menor hauran d’omplir la instància degudament signada i portar-la a la secretaria del centre.

Descarregar document de baixa menor d'edat

Descarregar document de baixa major d'edat

Baixa de crèdits per a cicles formatius

L’alumna/e si es major d’edat o els seus tutors en el cas que sigui menor hauran d’omplir la instància degudament signada i portar-la a la secretaria del centre abans de l’inicia de l’ examen del crèdit.

Adreça:
Camp de les Moreres, 14
Granollers (08401)
Catalunya

Telèfon: 938600021
Fax: FAX: 938791981

Informació: Secretaria -Institut Carles Vallbona-

horari d’atenció al públic:

Matins de 10,00 h a 13,00 h.

Tardes de dilluns i dimarts: de 16 a 18,30 hores.

Tardes de dimecres i dijous: de 16 a 17 hores.

Tardes de divendres: Tancat.

PREINSCRIPCIÓ I MATRICULA ESO

PREINSCRIPCIÓ I MATRICULA BAT

PREINSCRIPCIÓ I MATRICULA CFGM

PREINSCRIPCIÓ I MATRICULA CFGS

preinscripcio

cliqueu aquí per veure la  Web gencat amb tota la informació

Degut a que la convocatòria de beques és bastant variable i es modifica constanment, us animem a que visiteu els enllaços següents:

Informació sobre les beques de la Generalitat.

Informació sobre les beques de l'Estat.