see page see acrobat 11 pro student license acrobat 11 pro and student license illustrator cc for mac student edition find more information where to buy autocad 2012 where buy autocad 2012
important link autodesk autocad civil 3d 2015 education discount https://www.colornote.com/pres.php zbrushcore student license suite 6 for sale cost of adobe premiere

IAPE (Projecte esportistes)

L'Institut Carles Vallbona, des del curs 2009/10, desenvolupa un projecte educatiu conjuntament amb els clubs de Granollers:BM GranollersCN Granollers i AE Carles Vallbona. Aquest projecte consisteix a que els alumnes del centre i esportistes dels clubs puguin compaginar la pràctica esportiva dintre d'un programa educatiu que ajuda a millorar el rendiment escolar i esportiu. Actualment el centre disposa d'un gran nombre d'alumnes que es beneficien de les avantatges d'aquest innovador projecte del centre a Catalunya.

Podeu trobar diferents documents referents al projecte IAPE ( esportistes del centre ) del curs 2017/18:

Cliqueu a la imatge per accedir a l'horari.

Podeu consultar  les dates, hores i lloc d'exàmens  d'EF de la 1a avaluació (setmana del 10 al 14 de novembre 2014) dels alumnes esportistes del projecte IAPE, perquè els tutors informin i/o pengin a l'aula.

Els horaris no afecten a cap assignatura , únicament l'optativa dels dimecres de 11:30 a 13:30.

Cliqueu aquí per veure el llistat.