IAPE (Projecte esportistes)

L'Institut Carles Vallbona, des del curs 2009/10, desenvolupa un projecte educatiu conjuntament amb els clubs de Granollers:BM GranollersCN Granollers i AE Carles Vallbona. Aquest projecte consisteix a que els alumnes del centre i esportistes dels clubs puguin compaginar la pràctica esportiva dintre d'un programa educatiu que ajuda a millorar el rendiment escolar i esportiu. Actualment el centre disposa d'un gran nombre d'alumnes que es beneficien de les avantatges d'aquest innovador projecte del centre a Catalunya.

Podeu trobar diferents documents referents al projecte IAPE ( esportistes del centre ) del curs 2016/17:

Cliqueu a la imatge per accedir a l'horari.

Podeu consultar  les dates, hores i lloc d'exàmens  d'EF de la 1a avaluació (setmana del 10 al 14 de novembre 2014) dels alumnes esportistes del projecte IAPE, perquè els tutors informin i/o pengin a l'aula.

Els horaris no afecten a cap assignatura , únicament l'optativa dels dimecres de 11:30 a 13:30.

Cliqueu aquí per veure el llistat.