web link archicad 20 download for pc serial number pc autocad 2012
software adobe dreamweaver cs5.5 photoshop cs5 key finder photoshop cs5 key finder activation code premiere pro cs6 mac os windows 10 pro serial

Dades de contacte:

Objectius principal de l’Ampa:

• - Donar suport i assistència als membres de l’associació i, en general, als pares i els tutors, els professors i els alumnes del centre i els seus òrgans de govern i de participació en tot allò que fa referència a l’educació dels seus fills i, en general, de tots els alumnes matriculats al centre.
  • - Promoure la participació dels pares dels alumnes en la gestió del centre.
  • - Assistir els pares dels alumnes en l’exercici del seu dret a intervenir en el control i la gestió del centre.
  • - Promoure la representació i la participació dels pares dels alumnes en el Consell Escolar i altres òrgans col·legiats.
  • - Facilitar la col·laboració del centre en l’àmbit social, cultural, econòmic i laboral de l’entorn.
  • - Col·laborar en les activitats educatives del centre i cooperar amb el Consell Escolar en l’elaboració de directrius per a la programació d’activitats complementàries extraescolars o de serveis.
  • - Promoure i realitzar tota mena d'activitats físiques-esportives, etc.

Compromisos de l'AMPA:

• - Assistir, i donar suport a tota l'organització, promovent la participació en tots els seus òrgans de gestió del centre.
  • - Recolzar les decisions que es prenguin per a una millora constant en l'educació dels alumnes.
  • - Animar i promoure totes les activitats culturals o físiques proposades pel centre i els seus educadors que facin créixer i obtenir noves experiències als nostres fills/es i, evidentment, deixant-nos formar part d'aquestes decisions.

Durant tot l'any, participem i donem suport als projectes que se'ns presenten, siguin provinents dels mateixos pares i mares, de la direcció de l’institut o del professorat.