Aquest dissabte 14 de gener han retornat a França els 16 estudiants i 2 professores que han participat en un intercanvi amb el nostre institut del 9 al 14 de gener. El proper 6 de febrer marxaran 16 estudiants i 2 professors del nostre institut al Lycée La Prat's de Cluny, a la Borgonya francesa, a fer la segona part de l'intercanvi.

A Granollers, durant aquesta intensa setmana s’han fet moltes activitats educatives, culturals i lúdiques. En totes elles han participat els alumnes francesos i en la majoria molts alumnes catalans de batxillerat i les seves famílies. Dilluns vam fer activitats relatives al muntatge dels robots al taller de tecnologia. Dimarts vam visitar la central tèrmica Roca Umbert i vam fer una visita cultural a Granollers. Dimecres vam visitar la Barcelona modernista, visitant la casa Batlló, la casa Amatller, la Sagrada Família i vam acabar la visita al Maremàgnum. Dijous vam visitar la SEAT de Martorell i divendres vam participar en un taller d'Arduino a Mataró.

Podeu veure més fotos de l'intercanvi aquí.