El passat dia 20 de juny La Lorena, alumna de 4t d'ESO A, va rebre el primer premi del 7è Concurs Infografies organitzat per l'Educació Financera a les Escoles de Catalunya (EFEC) i l'Institut d'Estudis Financers (IEF). L'acte va tenir lloc a l'auditori de l'IEF, a Barcelona i va ser presidit pel seu director i pel Conseller d'Economia i Hisenda, l'Hble. Sr. Jaume Giró.

Posteriorment, la Lorena va explicar breument la seva infografia a tots/es els/les assistents a l'acte.

Moment del lliurament del premi.

Fotografia de les dues alumnes guanyadores del 1r i el 2n premi del concurs.

Moment en que la Lorena explica el seu projecte.

La Lorena amb el seu diploma.

La Lorena va confeccionar una infografia  sobre la importància d'informar-se abans de prendre decisions (en termes econòmics). Aquesta proposta la van rebre els alumnes de 4t arrel d'una xerrada i un taller anomenat (IN)forma't per decidir que vam fer a través de les dues entitats mencionades anteriorment.

Visió general de la infografia creada per la Lorena.

Moltes felicitats pel guardó rebut!

Podeu trobar més informació al bloc de l'EFEC: https://blog.efec.cat/2022/05/18/record-de-participacio-en-el-7e-concurs-dinfografies-defec/