El dia 21 de febrer va ser el DIA INTERNACIONAL DE LA LLENGUA MATERNA i els alumnes de 1r d'ESO de l'Institut Carles Vallbona van treballar al llarg de la setmana, des de diferents matèries, la diversitat des de perspectives diverses:

A català i castellà vam posar el focus en la riquesa lingüística de les nostres aules i del món.
A matemàtiques els alumnes van relacionar aquesta riquesa lingüística amb  l'estadística.
A socials es va treballar la diversitat lingüística i cultural associant-la a personatges rellevants de diferents indrets del món.
A ciències l'alumnat va prendre consciència de la diversitat de flora i fauna existent.

Podeu veure les tasques fetes pels alumnes a l'aparador del vestíbul i als passadissos del centre.

Seguim treballant i gaudint de la diversitat mundial!