Durant el mes de febrer els alumnes de 3r, 4t  d'ESO i 1r de Batxillerat han realitzat 3 sessions de Defensa Personal dins l'horari d'educació física.
S'han posat en pràctica possibles situacions d'agressió física  i múltiples variants de defensa.
Les classes han estat impartides pel Director del Club Esportiu Català de Lluites Olímpiques, el Sr Breal i també pel monitor Javier Pérez Gisbert, ex-alumne de l'Institut Carles Vallbona.
Alhora també ha servit per apropar als alumnes la disciplina esportiva de Lluita olímpica, força desconeguda per la majoria d'ells. En alguns casos, ha servit perquè comencin a practicar la lluita com a esport extraescolar.

Des del Departament d'Educació Física valorem l'experiència  molt positiva i enriquidora i esperem repetir-la l'any vinent.