El divendres dia 4 de juny va tenir lloc una nova edició de la Jornada "Ciència a les Places" (Posa't en Òrbita) en que un total de 8 grups d'alumnes de 1r i de 2n d'ESO, coordinats pels professors Jordi Alventosa (recordar la feina inicial realitzada per la Laia Vergés) i Ivan Nadal, van presentar els corresponents reptes que havien preparat i que estaven associats a l'Astronomia: Martrèmols (1r ESO) i Moviments planetaris amb Sphero (2n ESO). Perquè tots els grups dels nivells indicats poguessin participar es van repartir entre els dos circuits proposats per l'organització en dues carpes, una per nivell i per circuit. Aquests reptes s'emmarquen en els projectes trimestrals que es fan a 1r i 2n de l'ESO en les matèries de Ciències Naturals i de Física i Química, respectivament. L'objectiu, a més de gaudir de la jornada amb totes les mides de seguretat, va ser explicar-los a l'alumnat dels diferents centres de primària de Granollers i dels voltants que van venir a visitar la fira.
Podeu veure més imatges de la jornada en aquest enllaç.
Com sempre, visca la ciència i felicitats per la feina realitzada!

A la imatge podeu veure el batlle de Granollers, i d'altres membres del consistori així com del CRP, visitant un dels estands.