Som l’alumnat de segon curs del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Activitats Comercials i us volem  informar sobre el projecte “Nadal Solidari” que estem impulsant.

Durant aquests dies durem a terme diverses activitats solidàries conjuntament amb la Fundació  Oncovallès (dedicada a acompanyar els malalts de càncer i els seus familiars, no només a nivell  biològic sinó també psicològic), la Fundació El Xiprer (dedicada a acollir i acompanyar aquelles  persones que més ho necessitin, per motius diversos com la solitud, la pobresa, l’exclusió o la  marginació social) i la Fundació de la Marató de TV3 (dedicada a fomentar i promoure la recerca  biomèdica, així com la sensibilització social sobre les malalties que es tracten al programa televisiu la  Marató de TV3 i que enguany està dedicada a la COVID-19).

Per dur a terme el “Nadal Solidari”, des del 9 fins el 17 de desembre, tenim previstes diverses  activitats de difusió per promocionar la solidaritat dins la nostra comunitat educativa. Ens podreu trobar  al vestíbul de l’institut, passarem classe per classe fent l’explicació del projecte i repartirem cartells  informatius arreu del centre; així com es projectaran vídeos a les pantalles informatives de l’institut, a  la web (http://iescarlesvallbona.cat/) i a l’instagram del projecte (@vallbonasolidari). A més, durant els  descansos entre classe i classe es reproduiran les falques publicitàries a través del sistema radiofònic  del centre.

En relació al projecte solidari amb la Fundació Oncocallès, farem una recollida de diners i joguines. Es podran fer les aportacions econòmiques a través de la compra de boles de Nadal a la paradeta que  hi haurà a l’entrada de l’institut i es podran donar les joguines que ja no s’utilitzen a una caixa que  també estarà ubicada al vestíbul del centre.

En relació al projecte solidari amb la Fundació el Xiprer, farem una recollida d’aliments relacionats  amb aquestes festes (torrons, neules, polvorons, etc...) els quals nosaltres mateixos passarem a recollir  a les classes o es podran dipositar en una caixa gegant situada a l’entrada de l'institut.

En relació al projecte solidari amb la Fundació de la Marató de TV3, es posaran a la vostra  disposició butlletes per valor d’1€ a través de les quals s’optarà a guanyar una panera amb productes  alimentaris. El 17 de desembre es farà el sorteig i el guanyador o guanyadora es publicarà a la web de  l'institut i a l’instagram del projecte.

Perquè aquest any ningú quedi fora de joc, comptem amb la vostra solidaritat!