La situació de confinament que hem viscut durant aquesta 3a avaluació no ha aturat les ganes d'investigar el món que en envolta. Per això, els alumnes de 1r d'ESO han realitzat un projecte titulat "Ornitologia al balcó". En aquest projecte han après a identificar les aus que observem des de casa i han dut a terme una investigació científica que els ha permès realitzar articles que resumeixen els resultats d'aquesta investigació i que permeten treballar el mètode científic en un cas real i amb dades obtingudes per ells mateixos. A més a més, el projecte ha comptat amb la participació d'altres instituts de Granollers i de Sabadell.

Us convidem a llegir algun dels articles científics que els alumnes han redactat i a seguir participant en el projecte amb noves observacions ornitològiques que feu aquest estiu.

I si voleu conèixer els progressos del projecte i aprendre coses sobre ornitologia podeu seguir l'Instagram que hem creat per compartir les fotografies de les observacions que anem realitzant entre tots i totes.

Acredita't 2020

Certificat Qualitat