El passat 7 de novembre, el grup d'economia de 4rt ESO va assistir al Col·legi d'Economistes de Catalunya per participar en la xerrada-col·loqui organitzada per l'Institut Català de Finances dins el seu programa d'educació financera a les escoles (EFEC) en el que el nostre institut participa des de fa 4 anys. Els alumnes i professors assistents van tenir l'oportunitat de conèixer i conversar amb dos economistes d'excepció com són el mediàtic Professor de la UB, Sr. Josep Maria Gay de Liébana i l'actual President del Col·legi d'Economistes de Catalunya, Sr. Oriol Amat.
Els alumnes van tenir l'oportunitat de preguntar als ponents sobre els temes d'actualitat econòmica i sobre aquells aspectes de l'economia que més els hi atreuen. Esperem poder tornar a repetir l'any vinent una experiència tan positiva.

Certificat Qualitat

Estació meteorològica