El passat 23 de maig, un total de 68 alumnes i 24 projectes, de centres del Baix Llobregat (Institut El Cairat i Escola Cooperativa El Puig) i del Vallès Oriental (Institut de Vilanova, a més del nostre), van participar a la VI edició dels Vespres de Recerca, en el marc del 30è aniversari de l'institut. Treballs molt diversos realitzats per alumnat de 1r a 4t de l'ESO van ser protagonistes durant el temps de presentació. Una gran iniciativa, tot esperant una nova edició i una nova seu.
Agrair de manera especial a l'alumnat i professorat que va ajudar en la seva realització, ja que tot  plegat sense ells i elles no hauria estat possible. També a tots i totes les participants amb el seu interès en els treballs presentats.

Certificat Qualitat

Estació meteorològica