El dia 9 de maig es va celebrar a Cervera la XXV Trobada de corals a secundària.Aquest any s'ha realitzat al Teatre de la Passió de Cervera . Un grup de 15 alumnes de 1r d'ESO del nostre institut ha participat en un espectacular concert amb 4.200  joves cantaires de més d'un centenar de corals d'arreu de Catalunya on s'ha cantat diverses peces, entre les quals "Quan tot s'enlaira", del grup Txarango, "Health the world", de Michael Jackson, "Els segadors", i "l'Himne de la Trobada". La trobada també ha comptat amb les orquestres dels conservatoris de Cerera, LLeida, Vila-seca i l'Institut Oriol Martorell de Barcelona.
La trobada té l'objectiu de promoure l'interès per la música i la divulgació del cant coral entre els més joves.
Agraïments a l'institut  Vilaromana de La Garriga i l'institut de Vilanova del Vallès per compartir el viatge d'anada i tornada en el mateix autocar i també  a tots els nostres alumnes i a la Margarida Vilarrasa del Departament de Visual i Plàstica i Música per la seva participació.

Podeu veure més fotos de la sortida aquí.