20 alumnes de 3r ESO han participat entre els dies 2 i 8 de maig en un intercanvi amb l’institut Akademic Lyudmil Stoyanov de Blagoevgrad (Bulgària). Aquesta ha estat el retorn de la visita que els nostres alumnes van fer el passat mes d’octubre a Bulgària. L’intercanvi ha estat una experiència molt positiva per a tots, alumnes dels dos països, famílies i professorat.

L’intercanvi ha girat al voltant de les diferents cultures que han conviscut al nostres països. Al llarg d’aquesta setmana hem combinat classes, tallers i activitats. Hem visitat Barcelona, Girona i Granollers i hem vist, entre d’altres, la Sagrada Família o els banys àrabs de Girona. Els estudiants búlgars han estat tot el cap de setmana amb famílies, que els han portat a conèixer diferents llocs de Catalunya.

Degut a l’èxit ens hem emplaçat a repetir l’experiència el proper curs. També estem col·laborant amb aquest institut en dos nous projectes Erasmus, així que és possible que el proper curs ens retrobem.

Acredita't 2020

Certificat Qualitat

Estació meteorològica

Horari de preinscripció presencial Batxillerat i PTTGranollers, amb cita prèvia:
dilluns 1 de 9h a 13h
dimarts 2 de 9h a 13h