20 alumnes de 3r ESO han participat entre els dies 2 i 8 de maig en un intercanvi amb l’institut Akademic Lyudmil Stoyanov de Blagoevgrad (Bulgària). Aquesta ha estat el retorn de la visita que els nostres alumnes van fer el passat mes d’octubre a Bulgària. L’intercanvi ha estat una experiència molt positiva per a tots, alumnes dels dos països, famílies i professorat.

L’intercanvi ha girat al voltant de les diferents cultures que han conviscut al nostres països. Al llarg d’aquesta setmana hem combinat classes, tallers i activitats. Hem visitat Barcelona, Girona i Granollers i hem vist, entre d’altres, la Sagrada Família o els banys àrabs de Girona. Els estudiants búlgars han estat tot el cap de setmana amb famílies, que els han portat a conèixer diferents llocs de Catalunya.

Degut a l’èxit ens hem emplaçat a repetir l’experiència el proper curs. També estem col·laborant amb aquest institut en dos nous projectes Erasmus, així que és possible que el proper curs ens retrobem.