Un programa que combina voleibol i classes de reforç és el primer en el marc de les diferents activitats i serveis que el CV Granollers té previst desenvolupar durant els 30 mesos que dura el programa DONA ESPORT.

Aquest projecte amb nom “DONA” ( Dual career for wOmeN Athletes ) té com a objectius principals :

- Millorar el rendiment esportiu i acadèmic de les jugadores.

- Transmetre valors que els serveixi per la vida adulta.

- Fer arribar l’esport a noies que no coneguin o no s’hagin pogut permetre jugar a voleibol.

Per desenvolupar aquest projecte el club ha iniciat, des  del mes de març 2019 i fins al juny de 2021 ( 30 mesos ), una sèrie de d’accions i activitats a on es buscarà millorar els serveis a les noies de primària de les escoles de Granollers. Un total de 6 escoles han mostrat interès en participar. Totes les noies que vulguin podran practicar el voleibol a la seva escola o bé al pavelló de Can Bassa i abans de l’entrenament poder fer una hora de classes de reforç  amb una monitora estudiant universitària del club, de forma gratuïta.

Totes les jugadores i familiars del club podran beneficiar-se de serveis a on tindran l’oportunitat de poder gaudir de propostes innovadores que des del club volen compartir amb  escoles de primària de la ciutat i les famílies del voleibol de Granollers.

Les noies de 3r, 4t i 5è de primària de les escoles de Granollers que estiguin interessades en practicar l’esport del voleibol ho podran fer, amb les següents característiques.

1.    Poden participar totes les escoles de primària de Granollers.

2.    El programa serà totalment gratuït finançat pel projecte ERASMUS DONA.

3.    El club CV Granollers serà el responsable de dirigir el projecte.

4.    Les instal·lacions que es faran servir serà el pavelló de Can Bassa el  pati de les escoles que ho han sol·licitat abans d’iniciar el projecte.

5.    Els dies d’entrenament del programa seran dimarts i dijous de 17:30 a 18:30al pavelló de Can Bassa i els divendres de 17:30 a 18:30al pati de les escoles de primària.

6.    Les participants podran fer  classes de repàs de forma voluntària.

7.    Les escoles participaran al TORNEIG DONA VOLEIBOL  que es farà el dissabte o diumenge 27/28 del mes d’abril al pavelló de Can Bassa. Durant el mes de maig i juny es podran fer altres competicions entre les escoles participants.

8.    El club es compromet a:

a.     Facilitar a les famílies un seguiment de la participació de les seves filles.

b.     Fer xerrades a les famílies d’interès general (nutrició, psicologia...) durant el període que duri el projecte Erasmus.

c.     Donar continuïtat a totes les jugadores que tinguin compromís per entrenar al llarg de les temporades 2019/20 i 2020/21 de forma gratuïta un o dos dies a la setmana.

Certificat Qualitat

Estació meteorològica