Entre els dies 5 i 12 de febrer d'enguany 21 estudiants de batxillerat del Carles Vallbona estan participant en un intercanvi a Nàpols amb estudiants del Liceo di Carlo, de la ciutat de Giugliano in Campania. Durant aquest intercanvi els alumnes coneixeran de prop la cultura i monuments napolitans, així com les ruines de la ciutat de Pompeia.El proper mes de març, entre l 13 i el 20 de març els alumnes italians ens tornaran la visita a Granollers i podran conèixer també els principals monuments de Barcelona.

En les fotos podreu veure les primeres imatges que ens han enviat des del Castell de Sant Elmo, amb la vista de l'illa de Capri, des de les ruines de la ciutat de Pompeia, amb el Vesubi al fons i de tots els membres del grup a l'arribada a l'aeroport internacional de Nàpols.