El dimarts dia 27 de febrer els alumnes de 2n d'ESO van realitzar dos tallers de robòtica. Un dels tallers és el  d'Introducció a la impressió 3D, que es va fer a les instal·lacions del CTUG. En aquest, els alumnes han aprés diferents maneres de dissenyar i prototipar els seus propis models en 3D, i com utilitzar una impressora 3D.

L'altre taller La clau del robot, s'ha realitzat a l'institut. En aquest taller els alumnes havien de muntar un robot Lego Mindstorms i programar-lo amb l'entorn EV3, per a que el robot sigui capaç de superar un repte. El repte consisteix en arribar des de la sortida del circuit fins a la costa més propera a un illa. En aquesta illa es troba la clau, que s'haurà d'agafar amb el braç del robot. Si s'aconsegueix, el repte està assolit.

Podeu veure més fotos dels tallers aquí.