El dilluns dia 26 de febrer els alumnes de 4r d'ESO de l'optativa d'informàtica van estar realitzant un taller de Control d'un robot amb App Inventor i Bluetooth. El taller es va fer a les instal·lacions del CTUG. Els alumnes van crear diverses apps amb l'Appinventor. El repte final, era crear una app per a controlar i comunicar-se via Bluetooth amb un robot controlat amb una pla Arduino.

Aquest mateix dia els alumnes de 4r d'ESO de l'optativa de tecnologia van estar fent un altre taller: Introducció a la programació. En aquest taller els alumnes han hagut de superar un seguit de reptes a mode d'olimpíades.

En aquest taller, han hagut de programar amb l'entorn gràfic Bitblog, una placa BQ que controla diversos  sensors i actuadors.

Podeu veure més fotos del taller aquí.