serial no solidworks 2016 software microsoft office 2017 software for sale

pro dc download for mac helpful resources click to read more download full version autocad architecture 2017 go now

El dimecres 24 de gener els alumnes de 4t ESO que fan la matèria d'informàtica van fer una sortida a la facultat de Matemàtiques de la UB. En la primera part se'ns va donar una xerrada que portava per títol "Sistemes de recomanació i la seva integració en interfícies 2D i 3D". L'objectiu era descobrir les maneres com fan les pàgines web per les que naveguem per recomanar-nos les millors opcions a partir de les nostres aficions i gustos.
En la segona part de l'activitat es va fer un taller d'informàtic consistent en crear un avatar i objectes virtuals i fer-los interaccionar amb un entorn virtual creat també pels alumnes.

Podeu veure més fotos de la sortida aquí.