Des del departament de català, amb els alumnes de 4t d’ESO, es dedica una hora setmanal a l’escriptura creativa. Una de les activitats que els va captivar i ja volen repetir va ser la descripció física, olor, tacte, gust  de 5 “productes alimentaris” ben diferents i calia lligar-ho tot plegat a un record que els traslladés en provar-los. Els “aliments” en qüestió eren: regalèssia negra, caramels de menta, un trosset de llimona, núvols de llaminadura i patates fregides.

L’experiència va ser molt agraïda i, fins i tot, van protagonitzar una anècdota com la d’un alumne que un cop va haver-se menjat tot el que li pertocava va preguntar: i ara, què he de fer? Va ser divertit. Heus aquí unes fotografies del moment.