El dilluns 20 de novembre el departament de castellà va organitzar una sortida al Teatre Poliorama de Barcelona per anar a veure Fuenteovejuna, de Lope de Vega; una activitat adreçada als primers de batxillerat i el grup de literatura castellana de segon de batxillerat. Fuenteovejuna és la història d'un famós poble que, cansat de les atrocitats d'un comendador corrupte i violador, decideix unir-se per a combatre i matar el seu opressor. Ens trobàrem amb una obra clàssica adaptada al nostre temps. Així doncs, mentre succeïa l'acció, vam poder observar com els actors comentaven i opinaven sobre aquest fet en concret, basat en una situació real (Crònica de Rades S. XVI) el qual va inspirar a l'autor.

Després de l'obra, els alumnes de primer de batxillerat van realitzar en grup un petit vídeo on analitzaven aspectes concrets de l'obra: escenes, continguts, opinions... D'altra banda, els alumnes de segon, que cursen l'assignatura de literatura castellana, van aprofitar l'estada a Barcelona per fer la ruta literària del Quixot a Barcelona, una de les obres que analitzaran també durant aquest curs.

Aquí us deixem algunes de les fotografies que van immortalitzar els millors moments de la sortida. Un d'aquests va ser quan la nostra companya i professora Margarida Vilarrasa va formar part activa de l'espectacle.