En el marc del projecte Erasmus Imagine today your european city of tomorrow que el nostre centre està realitzant amb alumnes d’escoles de França, Bulgària i Romania, aquesta passada setmana han fet parada a Granollers els alumnes de les altres escoles europees. Aquesta és la cinquena trobada, doncs ja hem viatjat a Romania, França, Bulgària i Dinamarca.

Durant aquesta setmana hem treballat el tòpic dels oficis del futur. Hem fet unes interessants visites als oficis del passat a través dels gremis medievals a les ciutats de Barcelona, Girona i Granollers i hem visitat la cooperativa La Fageda, que compta amb treballadors discapacitats perfectament integrats a l’empresa. En els tallers que s’han fet a l’aula coworking de l’Institut Carles Vallbona també hem treballat sobre la gran maqueta de ciutat que ens acompanya en cada desplaçament.

La setmana va acabar amb un debat sobre les professions del futur, que va comptar amb la presència d’experts col·laboradors, com l’Òscar Ramírez, la Lívia Fioretti i el Jordi Mas. També vam comptar amb la presència de l’alcalde de Granollers, Josep Mayoral i el regidor d'Obres i Projectes, Medi Ambient, Activitats i Espais Verds Albert Camps que ens van oferir la seva visió experta sobre la ciutat del futur. Gràcies a les seves aportacions i al bon treball en equip els alumnes van poder expressar les seves idees sobre una samarreta que van dibuixar ells mateixos. La propera sortida serà el proper març de 2018 a Bulgària.