El passat divendres va tenir lloc la xerrada de “La Marató” de TV3 centrada enguany a la investigació sobre les malalties infeccioses. Un alumne de 6è de Medicina de la UAB va ser el responsable de la mateixa. Alumnes de CMC de 1r de Batxillerat varen ser el públic asssistent. Es va preparar prèviament l’activitat amb l’anàlisi del text de “La Marató” i la realització de preguntes per grups que va ser respostes per part del ponent. Igualment, aquestes serviran per analitzar posteriorment la xerrada a classe, dintre de la matèria de CMC (Ciències pel Món Contemporani).

La valoració considerem que ha estat força positiva, prova del fet que es va allargar més del previst per la participació de l’alumnat en la mateixa, una vegada finalitzada la intervenció del conferenciant.