El passat cap de setmana 6 alumnes del centre, integrats en 5 treballs van participar a la fase final de la fira internacional Ciencia en Acción que va tenir lloc a Érmua (Euskadi). Les investigacions van ser:
- “Salut i son”, de la Laura Ortiz, alumna que l’any passat va cursar 2n de Batxillerat, i que va tenir el primer premi de la categoria “Biomedicina y Salud”.
- “Rotació del Sol i les taques solars”, del Miquel Rubio, alumne de 2n d’ESO, en col·laboració amb dos alumnes
de l’Institut Thalassa (Montgat), que va obtenir una Menció d’Honor a la categoria “Adopta una Estrella, Investiga en Astronomia”.
- “Formatges càntabres”, de la Irene Parra i la Karen Roiz, alumnes de 3r d’ESO.
- “Steam Moon”, del Miquel Macías, alumne de 2n d’ESO, en col·laboració amb dos alumnes de l’Escuela Internacional Europa (Sevilla).

El Martí Rubio al centre de la imtage.

La Irene Parra i la Karen Roiz

La Júlia Quillis

La Laura Ortiz

A la dreta en Miquel Macías