El passat cap de setmana 6 alumnes del centre, integrats en 5 treballs van participar a la fase final de la fira internacional Ciencia en Acción que va tenir lloc a Érmua (Euskadi). Les investigacions van ser:
- “Salut i son”, de la Laura Ortiz, alumna que l’any passat va cursar 2n de Batxillerat, i que va tenir el primer premi de la categoria “Biomedicina y Salud”.
- “Rotació del Sol i les taques solars”, del Martí Rubio, alumne de 2n d’ESO, en col·laboració amb dos alumnes
de l’Institut Thalassa (Montgat), que va obtenir una Menció d’Honor a la categoria “Adopta una Estrella, Investiga en Astronomia”.
- “Formatges càntabres”, de la Irene Parra i la Karen Roiz, alumnes de 3r d’ESO.
- “Steam Moon”, del Miquel Macías, alumne de 2n d’ESO, en col·laboració amb dos alumnes de l’Escuela Internacional Europa (Sevilla).

Aquesta activitat ha estat subvencionada per l'Ajuntament de Granollers amb una beca de viatge i d'allotjament.

El Martí Rubio al centre de la imtage.

La Irene Parra i la Karen Roiz

La Júlia Quillis

La Laura Ortiz

A la dreta en Miquel Macías