autodesk autocad lt 2016 educational lt mac student price this hyperlink student license cost photoshop lightroom 6 cheap license autocad lt 2015

Els alumnes de 1ESO van assistir a l'acte de cloenda del projecte de lectura "Atrapallibres" a la biblioteca Jaume Fuster, de Barcelona. Els alumnes que hi han particpat han llegit tres llibres i al maig van votar quin dels tres els havia agradat més. El 7 de juny, l'escriptor Francesc Puigpelat, autor de  "El nen que va xatejar amb Jack Sparrow", va recollir el premi Atrapallibres del curs 2016-17 a la categoria 11 i 12 anys, ja que va ser el llibre més votat.

Els alumnes de 2n , 3r i 4t d'ESO van llegir quatre llibres al llarg del curs i van assistir a la cloenda el 8 de juny. A la categoria de 13 i 14 anys (2ESO), va guanyar "Un monstre em ve a veure", de Patrick Ness, i en la categoria de 15 i 16 anys (3ESO i 4ESO), va guanyar la novel·la "Les pereres fan la flor blanca", de Gerbrand Bakker.

Més de 6.500 nois i noies d'entre 9 i 16 anys de tot Catalunya han participat com a jurat en el 21è Premi de Literatura "Protagonista jove" i el 12è Premi de Literatura "Atrapallibres", convocats pel Consell Català del Llibre Infatil i Juvenil.

Aquí teniu la notícia del blog Illa dels llibres: