this http://rangerdiaries.com/wp-list.php?nlrulg=best-cryptocurrency-to-mine ethereum mining gpu vs cpu

from this source best free bitcoin mining sites 2017

Durant la setmana del 8 al 12 de Maig el nostre institut va rebre tres visites internacionals:

• Dimarts: Visita del Lycée Marius Bouvier de Tournon
Un grup de 23 alumnes i professors de l'institut francès Lycée Marius Bouvier de Tournon de la regió de Rhône-Ardèche ens va visitar per conèixer el nostre sistema educatiu. Els alumnes de formació professional tenien preparades una sèrie de preguntes amb les quals van poder comparar els seus estudis amb els nostres. Tot seguit se'ls va oferir una visita guiada pel centre.

• Dimecres: Visita de Colleges de Wales

A petició del departament d'Ensenyament el nostre institut va acollir durant un matí un grup de 24 professors gal·lesos interessats en el bilingüisme. Els assistents van aprendre del  nostre projecte lingüístic, l'aula d'acollida, el projecte GEP, els grups de parelles lingüístiques, l'estructura de la nostra Formació Professional i les estades a empresa a través de les explicacions dels mateixos alumnes, que els van comunicar l'importància d'aprendre el català com a salvaguarda d'una cultura i obertura cap a nous coneixements i mons.
Els professors gal·lesos es van mostrar molt sorpresos en veure que els alumnes de procedència estrangera no només parlaven en un bon català sinó que també apreciaven el fet de conèixer la llengua i la seva cultura. La situació del gal·lès a les escoles és comparable a la del català fa uns quants anys, quan el model d'immersió lingüística encara no s'havia implementat.
Tots vam viure moments molt emocionants, com quan dues alumnes de procedència xinesa van cantar la cançó "Sense Tu" i després els visitants gal·lesos ens van cantar el seu himne en gal·lès.

• Inline image 3Divendres: Visita de l'empresa Brainport Development NV d'Holanda

De la mà del Departament d'Ensenyament, la PIME holandesa  Brainport Development NV amb prop de 80 anys d'història i innovació contínua en el camp de la indústria agroalimentària ens va visitar perquè volia conèixer el funcionament dels nostres tres cicles de grau superior d'informàtica: Desenvolupament d'Aplicacions Mulitplataforma, Desenvolupament d'Aplicacions Web i Administració de Sistemes Informàtics, així com explorar vies de cooperació amb el món de la FP a Catalunya de cara a facilitar estades de pràctiques professionals a joves postgraduats.
Brainport és un centre d'innovació tecnològic de primer nivell que mobilitza escoles, universitats, empreses i administracions de la regió del Noord Brabant, al sud-oest dels Països Baixos, amb capital a Eindhoven. Amb motiu de la seva implantació productiva a Catalunya desitgen fer de cap de pont entre Brainport i estructures similars a Catalunya.
Els representants van assistir a la presentació de l'institut, resoldre els dubtes sobre estades a empreses i Erasmus+ i interactuar amb els nostres alumnes.

Per a més informació sobre els projectes de mobilitat consulteu el lloc web: http://intercanvis.iescarlesvallbona.cat/
Seguiu-nos al Facebook facebook.com/intercanvis.institutcarlesvallbona i al Twitter twitter.com/IntVallbona

Inline image 2