Ficcions és un concurs literari en català que proposa crear una narració dividida en tres capítols, i que pren com a punt de partida un fragment d'una novel·la coneguda. Enguany, hi han participat més de 2900 alumnes d'arreu dels Països catalans.

La tarda del dijous 24 de maig, hi va haver el lliurament de premis de la final de Catalunya, a l'Auditori de la Pedrera de Barcelona. Van resultar premiades les històries següents d'alumnes del nostre institut:

Leila Huguet, Paola Pérez i Ivette Flores, del CPIS (millor narració del Vallès).
Emma Bote, de 1r batx A (finalista)
Oscar Sanchis Gil, Mamadou Barry, del CPIS (finalistes)

I, a més, l'Institut Carles Vallbona ha estat premiat amb l'Enciclopèdia Alcover-Moll, per ser un dels instituts amb més alumnes participants de nivell (classificats en la fase final del concurs). És important aquest premi perquè cal tenir present que hi han participat més de 300 centres de secundària dels Països Catalans.

Per tant, enhorabona als premiats i premiades i felicitats a tots els/les alumnes que heu participat en l'aventura de crear Ficcions!

Per veure més fotos de l'esdeveniment cliqueu aquí.

Certificat Qualitat