Aula d'acollida

L'aula d'acollida és un recurs obert i flexible destinat a tot l'alumnat nouvingut, en els seus dos primers anys d'estada a Catalunya.

El treball comprèn l'aprenentatge de la llengua catalana, la descoberta de l'entorn, i el coneixement de la nova cultura. Per a assolir aquests objectius, es desenvolupen els següents projectes:

Explicació de Contes a Escoles de Primària - Alumnes de l'Aula d'Acollida Trivial dels Països del Món
Espais de Granollers

Aquest curs els alumnes de 3r de l’Aula Oberta van preparar molt bé la terra i ara en veiem els resultats!
Hem començat a collir escaroles, enciams i cebes i aviat tindrem les cols.  Aquesta vegada ens hem atrevit amb els pèsols i ens sap greu no haver-ne plantat més.
Hem tingut algun disgust amb els arbres que trobarem a faltar però valorem molt l’espai i les possibilitats que té.
Us anirem informant!

L'alumnat de l'aula oberta ha realitzat una activitat de caire emprenedor que ha consistit en l'elaboració i venda de sabonets aromàtics. N'hi havia amb aroma de rosa, calèndula, arbre del té, romaní, espígol i llimona. Van fer la paradeta per venda general, i van rebre comandes del professorat i alumnat. Un èxit!!
Moltes gràcies a totes i a tots per la vostra col·laboració i felicitacions a l'alumnat de l'aula oberta, i a la seva tutora, la Isabel.

Els alumnes de l'aula d'acollida estem participant en un interessant projecte anomenat Migracions i Dansa, que finalitzarà amb l'assistència a l'espectacle LOWLAND, de la coreògrafa Roser López.

Aquest dijous hem participat en un divertit taller de dansa al teatre Auditori de Granollers . Ens ho hem passat molt bé i hem aprés coses molt interessants.

En el següent enllaç obtindreu més informació i un vídeo del taller.

Ja tenim el nou gag del 2015, protagonitzat per alguns alumnes de l'aula d'acollida.

Esperem que us agradi!! Podeu fer comentaris si voleu.

.

Certificat Qualitat