Educar en l'acció

Aquest projecte té com a objectiu la potenciació de l'educació en valors tant a nivell individual com grupal, tot intentant que els nois i les noies se sentin integrats al centre i se'l facin seu, que col·laborin amb les activitats culturals que s'organitzen i que es coneguin entre ells dins d'un clima d'alegria i benestar, en un ànim positiu i actiu. El projecte d'Educar en l'acció està organitzat, al mateix temps, en d'altres projectes, com són: els Esmorzars literaris, el taller de Caps de Festa, el Company-tutor i l'Explicació de contes a les escoles de primària de la zona.

Un any més tornem a realitzar el Rebost Emocional d'Hivern on exposem la feina dels nostres alumnes de 1r d'ESO: uns pots de melmelada molt especials plens de les seves emocions i sentiments.

Fa pocs dies es va lliurar el Premi Nobel de la Pau 2014. Una de les guardonades va ser la Malala Yousafzai per la seva lluita pel dret de l'educació dels infants, sobretot de les nenes.

La jove paquistanesa de 17 anys ha estat molt present en altres exposicions del nostre Projecte sobre la igualtat d'oportunitats i gènere “TITULARS PER PENSAR”.

.

Certificat Qualitat