Activitats Extraescolars

A banda dels estudis, creiem oportú formar els alumnes fora de l'àmbit escolar. Es per això que també oferim activitats extraescolars per a que l'alumne pugui participar en tallers o altres activitats.

En l'actualitat tenim les següents opcions:

Benvolgut/da amic/ga,

És un plaer informar-te que properament, celebrarem el Campionat d’Espanya de Voleibol Infantil, que es durà a terme al pavelló de Can Bassa i Pavelló Municipal de Granollers del 17 al 21 de maig.

Aquesta competició de voleibol, que organitzem conjuntament l’AE Carles Vallbona, la Federació Catalana de Voleibol, la Real Federació Espanyola de Voleibol, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Granollers serà per nosaltres un esdeveniment molt important per fomentar l’esport del voleibol a Granollers i Catalunya.

Per aquest motiu vull convidar-te a participar com espectador en aquest esdeveniment a on participaran 24 equips de tota Espanya.

Espero que podeu gaudir amb nosaltres d’aquesta competició, i que seguim treballant al màxim nivell per la promoció de l’esport.

Per veure la carta completa cliqueu aquí.

Per a més informació cliqueu aquí.

L’equip cadet femení de l’AE Carles Vallbona entrenat per Agustín Rodríguez ha quedat subcampió de Catalunya en perdre aquest diumenge per 3-1 contra el CV Barça.

Desprès de quedar campiones de lliga han jugat la fase final a Lleida  aquest cap de setmana i en semifinals han guanyat en un gran partit al CV Sant Cugat per un resultat de 3-2. El gran esforç que han fet pel matí no els ha permès repetir victòria davant d’un equip com el CV Barça que han resultats campiones de Catalunya.

Aquestes noies que fa 4 anys estan obtenint grans resultats, han aconseguit la millor classificació de la història del club en categoria cadet femení i estan a l’espera de saber si poden anar a la fase final d’Espanya que es jugarà del 14 al 18 de juny a Las Palmas.

Amb aquest resultat aquest any el club ha classificat a 3 equips en les finals de Catalunya guanyant el campionat cadet masculí i subcampió en categoria infantil i cadet.

Enguany, el BM.Granollers ha aconseguit el títol de Campió de Catalunya en totes les categories disputades, tant masculí com femení. En aquestes victòries, el Projecte Vallbona hi ha participat amb un gran nombre de jugadors i jugadores.

En categoria infantil masculí, que va derrotar al FC.Barcelona a la final, hi havia un total de 9 jugadors provinents de IES Vallbona, tots ells dins el seu projecte esportiu. En categoria femenina, l’infantil també es va proclamar campió en vèncer al BM. La Roca en la gran final. En aquesta final hi van participar un total de 7 jugadores que entrenen dins del projecte.

L'equip cadet femení de l'AE Carles Vallbona s'ha classificat en primer lloc de la lliga de la FCV. Si finalment Catalunya presenta 2 equips al Campionat d'Espanya , un seria l'equip de Granollers. En cas de només presentar un equip seria el campió de la fase final que es celebrarà properament i a on l'equip Granollerí lluitarà pel nou títol.

Si aquest equip aconsegueix participar al Campionat d'Espanya , seran 3 equips de Granollers representats per l'AE Carles Vallbona en els Campionat d'Espanya a celebrar a Canàries el cadet femení, a Cuenca el cadet masculí i a Granollers l'infantil femení.

Primer va ser l’infantil femení entrenat per Marta león que no ha perdut cap partit aquesta temporada a la lliga, desprès l’equip cadet masculí entrenat per Nati Serrano que h’ha classificat en primera posició del seu grup , l’equip infantil masculí entrenat per Manel Torras també s’ha classificat el seu primer any a la competició i aquest cap de setmana els equips cadets i juvenil de 1ª Catalana entrenats per Agustí s’han classificat per jugar la fase final , classificant-se primer del seu grup el cadet. Tots cinc  equips jugaran la fase campionat que els hi dona dret a jugar la fase final de Catalunya.