Noticies /Informacions / ESO / BAT

Modalitats d'entrega de la documentació de les proves d'accés a cicles formatius

GRAU MITJÀ

- Modalitat correu-e: Cal enviar la documentació a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., del 14 al 27 d'abril de 2021.

- Modalitat presencial: Cal demanar cita prèvia a la secretaria del centre, indicant el motiu de la cita en aquest enllaç "cita prèvia secretaria". Les dates d'entrega de la documentació són també del 14 al 27 d'abril de 2021.

GRAU SUPERIOR

- Modalitat correu-e: Cal enviar la documentació a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., del 15 al 28 d'abril de 2021.

- Modalitat presencial: Cal demanar cita prèvia a la secretaria del centre, indicant el motiu de la cita en aquest enllaç "cita prèvia secretaria". Les dates d'entrega de la documentació són també del 15 al 28 d'abril de 2021.

Els alumnes de 4t d’ESO han realitzat aquesta setmana una activitat de matemàtiques al pati de l’institut, consistent en calcular quina és l’alçada de dos dels edificis adjacents –un dels quals sense cap accés directe al peu de l’edifici des del pati- mitjançant la mesura d’angles verticals i distàncies horitzontals, i aplicant els principis de la trigonometria estudiats a classe.

Els angles verticals els han mesurat amb un goniòmetre, -un aparell especial que ells mateixos han construït- tot traçant visuals fins als punts més alts dels edificis dels que calia mesurar l’alçada. La finalitat de l’activitat és experimentar una aplicació pràctica de la trigonometria, que és la branca de les matemàtiques que estudia el càlcul de triangles, i que fan servir, entre d'altres, els aparells amb tecnologia GPS (Global Position System); per exemple els nostres mòbils per calcular la nostra ubicació.

Des del Departament de Matemàtiques de l'institut s’ha organitzat una nova edició del CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA, obert a tots els alumnes, professors i PAS del centre.

S'estableixen les següents quatre categories:

1. Nivell ESO-1r cicle: 1r i 2n d'ESO
2. Nivell ESO-2n cicle: 3r i 4t d'ESO
3. Nivell Batxillerat i cicles formatius
4. Nivell Professorat-PAS

Les fotografies participants, han de ser fotografies de caire matemàtic, han de ser originals (no poden ser fotomuntatges), i cada foto haurà de dur un títol que faci referència, d'alguna manera, al contingut matemàtic representat a l'obra.

Cada participant pot enviar com a màxim 2 fotografies.

Hi ha de temps fins al dilluns 19 d'abril. El jurat seran les professores i professors del departament de Matemàtiques de l'Institut.

Les bases detallades del concurs les podeu trobar aqui.

En aquesta presentació, també hi trobareu una mostra de fotografies presentades en edicions anteriors.

Durant la Diada de Sant Jordi es repartiran els premis als guanyadors/es.

Animem a tothom a participar-hi!

El passat 24 de març els alumnes de 1r d'ESO van fer una sortida per Granollers on es barrejava història i matemàtiques.
L'objectiu era realitzar una fotografia matemàtica de triangles en el context històric de Granollers per després classificar el triangle que apareixia a la seva fotografia fent servir el programa matemàtic Geogebra. Prèviament hem treballat a classe les propietats i la classificació de triangles fent servir geoplans.
Aquí teniu unes imatges del procés i de la sortida.

Aquest dimecres, dia 7 d’abril, els alumnes d’Història d’art de 2n de Batxillerat han anat a una visita guiada enfocada a les PAU al Museu de Granollers, i així conèixer de ben a prop el Retaule Gòtic de l’església de Sant Esteve de Granollers que forma part de la col·lecció del Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC) i que fins el pròxim gener els ha cedit.

I, sobretot, agrair l’atenció i la col·laboració rebuda des del Museu de Granollers.

Preinscripció ESO

La sol·licitud de preinscripció d'educacio secundària obligatòria, l'has de presentar del 17 al 24 de març i has d'adjuntar-hi la documentació d'identificació o de criteris que correspongui. La documentació que no hagis pogut adjuntar durant el període de presentació de sol·licituds, la pots afegir del 25 al 26 de març.

És molt important que respectis les dates, perquè totes les sol·licituds que es presentin fora d'aquest termini perdran qualsevol prioritat que tinguin a l'hora d'obtenir la plaça.

Què necessito, com es fa i com es presenta la sol·licitud de preinscripció?

Teniu a la vostra disposició tota la informació per fer la inscripció a:

Fes la sol·licitud de preinscripció

On puc trobar més informació o aclarir dubtes sobre la preinscripció?

Si tens dubtes sobre com emplenar la sol·licitud, els criteris de barem, o qualsevol altre aspecte necessari per fer la sol·licitud, pots adreçar-te a nosaltres. Pots demanar una cita a la secretaria del centre per resoldre les qüestions que necessitis.

També pots adreçar-te a les oficines municipals d'escolarització o les oficines d'atenció ciutadana, on també has de demanar una cita per poder-t'hi adreçar.

Demana cita prèvia a la secretaria del centre

Ja podeu accedir a tota la informació de les Jornades de portes obertes.

Portes obertes 2021-2022

Teniu a la vostra disposició la presentació de les jornades dels dies 10 i 13 de març.

Presentació

i les respostes a les vostres preguntes rebudes durant les sessions i al corrreu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Respostes

També podeu emplenar l'enquesta de satisfacció per ajudar-nos a millorar el servei que us prestem.

Enllaç a l'enquesta