Horari d'estiu

Al mes de juliol el centre estarà obert de 8:00 h a 14:00 h
Del 29 de juliol al 3 de setembre romandrà tancat per vacances

Noticies /Informacions / ESO / BAT curs 2016-2017

En Pep Busquets, alumne de batxillerat del Vallbona, jove talent en alça que juga al Joventut de Badalona, entrevistat a la FIBA (International Basketball Federation).
"We need to stay together and be solid defensively. The other things will come together," he said. "Our strength is that we are a team. We are going to play as a team and we will not quit."

Podeu veure un article complet aquí.

Ja podeu venir a recollir les agendes i les carpetes per al curs 2017/18 a la consergeria de l'institut.

No oblideu portar el justificant de pagament de la matrícula.

Els alumnes Martí Rubio, de 1r B, amb el treball titulat "Rotació del Sol i taques solars", en col·laboració amb l'Institut Thalassa (Montgat);  Miquel Macías, de 1r B, amb el treball titulat "Steam Moon, una visió interdisciplinària de la Lluna", en col·laboració amb l'Escuela Internacional Europa (Sevilla); la Karen Ruiz i la Irene Parra, de 2n B, amb el treball titulat "Formatges cantàbrics. Anàlisi de la seva fabricació i comparació amb els formatges frescs"; la Julia Quilis, de 2n Batx, amb el treball titulat "Una degustació artística, visió interdisciplinària de la cuina"; i la Laura Ortiz, de 2n Batx, amb el treball titulat "Son i salut, anàlisi de la son segons paràmetres ambientals i socials", han estat seleccionats per a la fase final de Ciencia en Acción que tindrà lloc els propers 6-8 octubre a Ermua (País Basc).

Moltes felicitats per la feina feta!

Del 12 al 14 de juny els alumnes de 1r i 2n ESO han anat de colònies a l'Escala i Cardona, respectivament, per fer el treball de síntesi. Ha sigut una sortida tan cultural com lúdica: Han visitat el museu de l'anxova de l'Escala, les runes d'Empúries, les mines de sal de Cardona, etc. Han fet jocs cooperatius, gimcames, i s'han banyat al mar!
Ens ho hem passat tots molt bé i esperem repetir l'any vinent.

Podeu veure més fotos de les colònies aquí.

Com cada any i com a cloenda del curs, els alumnes de l'ESO realitzen el Treball de Recerca. Aquest any, els alumnes de 3r d’ESO han creat i elaborat  jocs de taula que permet un aprenentatge dels continguts de diferents matèries d'una forma lúdica.

Podeu veure més fotos aquí.

Els alumnes de 1ESO van assistir a l'acte de cloenda del projecte de lectura "Atrapallibres" a la biblioteca Jaume Fuster, de Barcelona. Els alumnes que hi han particpat han llegit tres llibres i al maig van votar quin dels tres els havia agradat més. El 7 de juny, l'escriptor Francesc Puigpelat, autor de  "El nen que va xatejar amb Jack Sparrow", va recollir el premi Atrapallibres del curs 2016-17 a la categoria 11 i 12 anys, ja que va ser el llibre més votat.