Noticies /Informacions / ESO / BAT

Els alumnes de 2n i 1r de Batxillerat han pogut utilitzar els microscopis electrònics, TEM i SEM, al Servei de Microscòpia de la UAB.

Podeu veure més fotos de la sortida aquí.

El dijous 17 de gener, vam anar els grups de 3r d'ESO, 4rt d'ESO i 1r de batxillerat al Teatre Auditori de Granollers a veure PLAYOFF, amb La joven compañía. La història es desenvolupa dins d'un vestuari d'un equip de futbol femení i tracta temes com: el feminisme, el moviment LGTBI, el masclisme, el paper de les dones en l'esport i el treball, malalties de transmissió sexual, mares joves, etc. Sens dubte, una obra per reflexionar.

L’Associació Esportiva Carles Vallbona de Granollers participarà com a líder d’un projecte Europeu Erasmus Plus. Aquest està format per 3 clubs potents de voleibol: un de França, un d’Itàlia i un de Malta; i 3 Universitats: d’Amsterdam, d’Eslovènia i de Malta.

L’AE Carles Vallbona serà el primer club de voleibol de l’estat espanyol que liderarà un projecte Erasmus Plus de Carrera Dual amb l’objectiu de compaginar els estudis i l’esport femení.

Aquest projecte amb nom “DONA” té com a objectius principals :

Així de xula ha quedat la façana de l'institut amb el flamant rètol del Vallbona.

El passat dia 22 de desembre va tenir lloc el lliurament de premis Recerca Jove, atorgats per la Generalitat de Catalunya, a l'Auditori de Barcelona. L'institut va tenir doble premi, un per al treball de recerca de la Paula Macías, exalumna del centre, sobre el paper de la dona a Granollers des de la transició fins als nostres dies i que podeu consultar al web de recerca, i un altre al centre per fomentar l'esperit científic del jovent, i que va ser recollit pel seu tutor, l'Ivan Nadal. Podeu veure algunes imatges de l'entrega i amb el MH President de la Generalitat, en Quim Torra.

En el següent enllaç es pot veure la noticia a El 9nou.

Felicitats per la feina ben feta!

Els alumnes de 1 ESO del Carles Vallbona, en col·laboració amb altres alumnes de la ciutat de Granollers,  han participat en la primera trobada del Projecte de Ciències: Posa't en òrbita.

Podeu veure més fotos de l'esdeveniment aquí.

Certificat Qualitat

Estació meteorològica