Noticies /Informacions / ESO / BAT

El dimecres 6 de novembre, els alumnes de Literatura catalana de 1r de Batxillerat i els alumnes que van cursar l'assignatura l'any passat que estan a 2n de Batxillerat vam anar a fer una ruta literària per Sitges i la visita al Cau Ferrat. Vam poder viure de primera mà les sensacions que tenien els autors modernistes de l'època, com Santiago Rusiñol o Joan Maragall, en les diferents festes modernistes que es van dur a terme al poble.

Podeu veure més fotos de la ruta aquí.

El passat dilluns 4 de novembre els alumnes de 2n de Batxillerat realitzaren un escape room d'una de les lectures prescriptives de les PAU. Estaven en un molí tancats i hi havien de sortir a través de la superació d'un seguit de proves i reptes. Pogueren adquirir nous coneixements mitjançant la gamificació i també es treballà la cohesió de grup. L'enhorabona pel Batxillerat Científic que va ser l'únic que superà la prova i va poder escapar del molí.

Avui els alumnes de 4ESO que fan la matèria de Física i Química, hem anat al Cosmocaixa (Barcelona).
Hem visitat el museu de la Ciència, sense oblidar-nos de la visita obligada al Bosc inundat.
Hem realitzat un taller anomenat Física i Química per a la conducció segura. Hem tingut l'oportunitat d' indagar i experimentar sobre les mesures que eviten un accident i aquelles que en minimitzen les conseqüències. També hem simulat la reacció que té lloc en un airbag.
Ens hem sentit com a científics de debò per un matí!

Podeu veure més fotos de la sortida aquí.

Els alumnes de 1r d'ESO estan treballant fraccions a matemàtiques. Aquesta setmana hem fet servir les peces de les fraccions unitàries per explicar fraccions equivalents o suma de fraccions.
També han començat a fer servir el Geogebra, un programa de caire matemàtic, dibuixant les peces del Tangram.

Podeu veure més fotos de l'activitat aquí.

El passat dimarts 29/10 els alumnes de primer de batxillerat van fer la sortida de cohesió a Can Cabanyes (Montmeló). Vam anar-hi tots caminant, alumnes i professors, i allí vam realitzar sis activitats diferents per petits grups. Vam passar una molt bona estona i el bon temps ens va acompanyar.

El passat dilluns 28 d'octubre els alumnes de 2n de batxillerat assistiren a la representació de l'obra teatral Terra Baixa d'Àngel Guimerà, una de les lectures prescriptives de les PAU.
Van poder gaudir de la fantàstica representació dels actors i posteriorment, es realitzà una dinamització de l'obra per ajudar a l'alumnat a reflexionar sobre alguns dels aspectes d'aquesta.

El passat dimecres 23 d’octubre, els nostres alumnes de 4t d’ESO van visitar el festival Panoràmic, que enguany va explorar el concepte de la colonització de l’espai, en commemoració del 50è aniversari de l’arribada de l’home a la lluna, el 20 de juliol de 1969. La jornada va ser molt variada i interessant!

Certificat Qualitat

Estació meteorològica