Noticies /Informacions / ESO / BAT

Durant el mes de juliol l'institut restarà obert de 8 a 14 hores fins al 26 de juliol.
L'horari de secretaria serà de 10 a 13 hores.
El centre romandrà tancat a l'agost i obrirà l'1 de setembre.

Per a la temporada 2019-2020 el CV Granollers comptarà amb una nova figura dins l’àmbit esportiu. David O’kelly serà el nou director tècnic del club, organitzant-se de tota la part esportiva d’aquest. David és llicenciat en Magisteri d’Educació Física, entrenador nacional de voleibol i aquest estiu cursarà el Nivell Internacional I.

Podeu veure l'article complet aquí.

Les jugadores del CV Granollers han participat les darreres setmanes al Campionat de Catalunya de clubs Sots15 i al Campionat de Catalunya Sots15. Les proves del Campionat de Clubs, com ens explica el tècnic Jordi Pavon, “van anar de menys a més, al principi amb certs dubtes i inseguretats que a mida que han anat avançant el Campionat s'ha convertit en experiència i en seguretat. Tant és així que a les darreres proves no van cedir un sol set, ni a les finals.” El Campionat d’Espanya se celebrarà a Dumbria del 23 al 25 de juliol.

Per a més informació cliqueu aquí.

Al llarg de la setmana passada, del 17 al 20 de juny, el treball titulat "Projecte PODI: Prehistòria Oberta, Diversa i Inclusiva" i realitzat per les alumnes Nerea Duran i Emma Cobas, de 1r de Batxillerat, va aconseguir el Premi Especial de la Fundación ONCE en el XXI Certamen de Jóvenes Investigadores que va tenir lloc a Mollina (Màlaga). Corresponen a treballs on es valora la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat, com millora de l'accessibilitat, la inclusió educativa i les ajudes tècniques.
En aquest esdeveniment s'han presentat un total de 313 treballs de tot l'Estat espanyol, amb 40 treball seleccionats per un comitè d'experts.

Ahir va tenir lloc a l'espai polivalent de la Roca Umbert,l'acte de graduació de l'alumnat de quart d'ESO. Va ser un acte molt emotiu on, tant el professorat com l'alumnat ens varem poder acomiadar i desitjar sort amb les noves etapes que han de venir. Molta sort a tothom!