Noticies /Informacions / ESO / BAT curs 2017-2018

Aquest dimecres a la tarda ens han visitat molts nois i noies que ben aviat acabaran l'ESO acompanyats dels seus pares i mares. Hem parlat del Batxillerat, de la manera de fer Batxillerat al Vallbona, hem intentat resoldre dubtes i animar-los per aquest nou camí que iniciaran el curs vinent. Un agraïment a totes les famílies que han volgut conèixer el nostre centre, i un agraïment també als nostres alumnes i professors que han explicat i mostrat activitats i projectes.

Podeu veure més fotos de la jornada aquí.

En el mes d'Abril es realitzaran les jornades de portes obertes del centre de Batxillerat i Cicles Formatius. Concretament els dies:

• BATXILLERAT :  dimecres 18 d'abril, a les 18.00 xerrada informativa i després visita guiada al centre
  • CICLES FORMATIUS: dijous 19 d'abril, a les 18.00 xerrada informativa i després visita guiada al centre

El passat dilluns 9 d’abril els alumnes de 1r del Batxillerat tecnològic​ vam fer una sortida al Tecnocampus de Mataró per realitzar un taller LINNK: ​ Pneumàtica i autòmats programables. En les tres hores de durada del taller vam aprendre a muntar un circuit pneumàtic amb tots els seus components, com cilindres de simple i doble efecte, sensors electromagnètics i vàlvules monoestables i biestables. També vam aprendre a connectar un PLC i programar-lo amb el seu llenguatge de programació des de l’ordinador.
La resta de la jornada la vam dedicar a fer una visita a les instal·lacions del centre i a les aules i tallers més interessants.

Avui, hem acomiadat els alumnes que han realitzat les pràctiques del Màster de professors al nostre centre.
Us desitgem molts encerts i molta sort. I sobretot no perdre mai aquesta il·lusió que us dóna tanta energia.

Aquest divendres 13 d’abril ha tingut lloc la Caminada Solidària on han participat alumnes de 3r d’ESO dels diversos instituts de la ciutat de Granollers.
La caminada s’inscriu en la programació que commemora el 80è aniversari del bombardeig del 31 de maig de 1938 a Granollers.
Aquesta caminada ha consistit en 23 itineraris relacionats amb llocs de memòria històrica de la ciutat.

Podeu veure més fotos de la caminada aquí.

Avui, l’Abel, l’Estel i el Roger de 2n d’ESO hem participat al concurs de lletreig de paraules Pica Lletres ràdio.
Hem concursat contra un equip d’Almenar molt competent i ens ho hem passat molt bé descobrint els secrets del funcionament de la ràdio. Això sí, seguirem practicant!