Noticies /Informacions / ESO / BAT

Ciberseguretat en entorns de les tecnologies de la informació - curs especialització
Oferta de places 20
Presentació de sol·licituds  del 30 de juny al 6 de juliol
Llista de sol·licituds de preinscripció amb la puntuació provisional   8 de juliol
Sorteig del número de desempat 8 de juliol
Termini per presentar reclamacions del 8 al 14 de juliol
Llista de sol·licituds amb la puntuació definitiva un cop resoltes les reclamacions   15 de juliol a les 13.00 hores
Llista d'alumnes admesos 15 de juliol a les 13.00 hores
Període de matrícula  del 18 al 22 de juliol

Full informatiu dates i documentació per a la preinscripció

Sol·licitud de preinscripció

La jugadora Granollerina de l’AE Carles Vallbona ha estat convocada amb la selecció Catalana de Voleibol al CESA ( Campionat d’Espanya de Seleccions Autonòmiques ) que es celebrarà a Valladolid del 30 de juny al 3 de juliol.

Laia destaca per ser una jugadora molt versàtil i intel·ligent, essent una de les poques jugadores de 1r any de la selecció el que demostra la gran projecció que té. Estudia a l’Institut Carles Vallbona i forma part del projecte esportiu IAPE.

Des del club li volem desitjar molta sort!!!

El Víctor González, acompanyat pel professor Ivan Nadal, va participar a la primera edició del Programa Jóvenes Divulgadores que va tenir lloc el passat dissabte dia 25 a Salamanca. Aquesta jornada va ser organitzada per l'associació INICE. Van participar un total de 5 centres educatius de tota Espanya en el marc d'aquest programa que va tenir com a objectiu fer transmetre entre l'alumnat les seves experiències centralitzades en un projecte.

En el cas del Víctor va presentar una balança que funciona amb aigua per explicar els principis d'Arquímedes i de Pascal. A més, el sistema està adaptat a persones amb diversitat sensorial, on la massa de l'objecte es pot veure en una petita pantalla LED i es pot escoltar gràcies a la creació d'una aplicació per a dispositius mòbils.

Explicant el projecte a part dels assistents a la jornada.

El passat dia 20 de juny La Lorena, alumna de 4t d'ESO A, va rebre el primer premi del 7è Concurs Infografies organitzat per l'Educació Financera a les Escoles de Catalunya (EFEC) i l'Institut d'Estudis Financers (IEF). L'acte va tenir lloc a l'auditori de l'IEF, a Barcelona i va ser presidit pel seu director i pel Conseller d'Economia i Hisenda, l'Hble. Sr. Jaume Giró.

Posteriorment, la Lorena va explicar breument la seva infografia a tots/es els/les assistents a l'acte.

Moment del lliurament del premi.

.

Certificat Qualitat