great site indesign cs6 for sale online office 2016 educational creative suite 6 master for mac os x product key acrobat 9 sales

Noticies /Informacions / ESO / BAT curs 2017-2018

Estenc la mà i no hi ets.
Però el misteri
d’aquesta teva absència se’m revela
més dòcilment i tot del que pensava.

No tornaràs mai més, però en les coses
i en mi mateix hi hauràs deixat l’empremta
de la vida que visc, no solitari
sinó amb el món i tu per companyia,
ple de tu fins i tot quan no et recordo,
i amb la mirada clara dels qui estimen
sense esperar cap llei de recompensa.

M. Martí i Pol

Aquest dimecres hem acollit a l'institut als alumnes més petits, els de 1r d'ESO. Benvinguts al Vallbona!!!

Podeu veure més fotos aquí.

Els passats 7-12 d'agost la Laura Ortiz, alumna de 2n de Batxillerat durant el curs 2016-17 va ser seleccionada per participar a l'Expo Science International (ESI) que va tenir lloc a Fortaleza (Brasil). Va presentar el seu treball de recerca titulat "Son i salut: estudi i anàlisi de la son amb diferents paràmetres ambientals i socials", tutoritzat pel professor Ivan Nadal. Aquesta fira es considera la més important del món en la seva categoria, on exposen els millors treballs seleccionats dels diferents països participants. Enguany van ser al voltant de 40 delegacions i uns 400 projectes. La fira combina presentacions en estands amb activitats més lúdiques que impliquen conèixer la diversitat del propi país d'acollida com dels participants, i és organitzada per l'associació MILSET.

En Pep Busquets, alumne de batxillerat del Vallbona, jove talent en alça que juga al Joventut de Badalona, entrevistat a la FIBA (International Basketball Federation).
"We need to stay together and be solid defensively. The other things will come together," he said. "Our strength is that we are a team. We are going to play as a team and we will not quit."

Podeu veure un article complet aquí.

Ja podeu venir a recollir les agendes i les carpetes per al curs 2017/18 a la consergeria de l'institut.

No oblideu portar el justificant de pagament de la matrícula.